Pagina's

Verassings candy

Bij 50 volgers, geef ik een verassings candy weg! Wel verklap ik dat er 5 gloednieuwe copic sketch markers inzitten!

Dit bericht laat ik bovenaan staan tot de candy wordt verloot.

Wat moet je doen:
1. wordt volger van mijn blog;
2. zet de link met de candy op jouw blog.


maandag 12 april 2010

Copic certificaat!!!!

Te gek! ik mag het copic certificaat gaan halen. Iedereen die me kent, weet dat ik helemaal gek ben van stempelen en het inkleuren met Derwent potloden en de Copics. Ik zit in groep 8 en heb onlangs de cito toets gemaakt. Een super uitslag 546 punten en dan heb ik ook nog dyslexie. Ik ging zojuist helemaal uit mijn dak, echt gaaf hoor, mijn moeder heeft me opgeven bij Diny Sprakel om het copic certificaat te halen. Ze was al de hele tijd bezig, dat ik even geduld moest hebben. Mijn cadeau voor de cito zou komen..... Alleen moets mama ergens op wachten en nu weet ik het!!!!

1 opmerking:

  1. Lieve Ilja

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je toets ! Klasse, je mag trots zijn op je zelf ;-) Wat leuk dat je dan als verrasing een certificaat mag gaan halen. Ik weet zeker dat je ook daarvoor met vlag en winpel zal slagen ! Lieve groetjes

    Nicole Verkooijen

    BeantwoordenVerwijderen