Pagina's

Verassings candy

Bij 50 volgers, geef ik een verassings candy weg! Wel verklap ik dat er 5 gloednieuwe copic sketch markers inzitten!

Dit bericht laat ik bovenaan staan tot de candy wordt verloot.

Wat moet je doen:
1. wordt volger van mijn blog;
2. zet de link met de candy op jouw blog.


dinsdag 15 juni 2010

kiss me I'am a prince

Deze kaart vind ik echt leuk. De stempel komt uit de collectie van magnolia.

Vandaag ben ik lekker naar school geweest. We oefenen bijna iedere dag voor de musical. In de laatste schoolweek voeren we de musical op voor alle leerlingen en ouder van onze school ( donderdag 22 juli). Ik heb er heel veel zin in.
Zaterdag heb ik de brief van mijn nieuwe school gekregen, ik ga naar het Atheneum. ik heb er onwijs veel zin in. het Trevianum is een van de mooiste scholen in Nederland.


Hieronder mijn andere kaarten. Ik ga dadelijk eerst leren; biologie proefwerk en mijn lessen van de typecursus maken. Daarna KNUTSELEN!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ilja, je maakt echt geweldige kaarten. Gezellig hoor, zo samen knutselen met je moeder. Hartstikke leuk dat ik je afgelopen zaterdag weer gezien heb en het knutselen gaat je ook byzonder goed af. Veel ouderen kunnen nog wat van jou leren hoor.
    groetjes
    Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat heb je een prachtige kaarten gemaakt Ilja!! Succes met je biologieproefwerk!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen