Pagina's

Verassings candy

Bij 50 volgers, geef ik een verassings candy weg! Wel verklap ik dat er 5 gloednieuwe copic sketch markers inzitten!

Dit bericht laat ik bovenaan staan tot de candy wordt verloot.

Wat moet je doen:
1. wordt volger van mijn blog;
2. zet de link met de candy op jouw blog.


dinsdag 20 juli 2010

Nieuw magnolia kaarten

Hoi Allemaal,

Nog twee nieuwe magmolia kaarten! Ik vind de stempels echt geweldig.  Vandaag naar school. Geen zin. Het wordt weer 33 graden. We doen op school bijna niets meer. Wat oefenen voor de musical en voor de rest.........

heb nu echt zin in de vakantie. lekker zwemmen, knutselen, wandelen en fietsen. Misschien nog met een vriendin naar de camping, dus het kan heel leuk worden.



3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het geworden Ilja!
    Succes met het oefenen van de musical, wel jammer dat het zo heet is....
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je daar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd, de vorige keer was ik de gelukkige haha, geweldig leuk om zoiets moois te winnen, vakantie kom maar op he???

    BeantwoordenVerwijderen