Pagina's

Verassings candy

Bij 50 volgers, geef ik een verassings candy weg! Wel verklap ik dat er 5 gloednieuwe copic sketch markers inzitten!

Dit bericht laat ik bovenaan staan tot de candy wordt verloot.

Wat moet je doen:
1. wordt volger van mijn blog;
2. zet de link met de candy op jouw blog.


zaterdag 7 augustus 2010

Groeten uit Oostenrijk

Hoi Allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben even geen nieuwe kaartjes. Ik ben namelijk drie weken in Oostenrijk. 1 week samen met Papa en Mama en twee weken blijf ik bij opa en oma. Zij hebben namelijk een huis in Leogang ( skigebied Saalbach Hinterglemm) en daar vind ik het heerlijk.

Deze week hebben we al gewandeld naar de Adamalm en de panoram weg. We zijn naar Saalfelden en naar Maria Alm gefietst.

Zondagavond zijn we gaan eten bij de Ritzensee. Opeens kwamen daar Prinses Margriet en Meester Pieter van Vollenhoven binnen. Zij hebben een huis in Saalfelden, plaatsje bij Leogang. We hebben hun kinderen al vaker gezien tijdens het skiƫn. Best leuk om mee te maken.

We hebben het heerlijk warm gehad en hebben een roeibootje gekocht. Heerlijk in de Ritzensee gedopperd en gezwommen.

Vandaag en gisteren heeft het de hele dag geregend, niet zo leuk, maar het is niet anders. Morgen wordt het weer beter weer.

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie of gewoon fijne dagen..



Op deze foto sta ik met oma in onze dirnel......

Groetjes Ilja
Dit is het huis van opa en oma

1 opmerking: